maanantai 1. kesäkuuta 2015

SCHOOL'S OUT LET'S SCREAM AND SHOUT

Moimoi!

Poistin ton lumenepostauksen melkeen heti julkasu jälkeen, koska se häiritsi mu jotenkin ihan sikana :-D Tosiaan koulu loppu ja loma alko. Niin outoa, en oo mitenkään valmistautunut tähän ja yhtäkkii ei oo mitään velvollisuuksia. Paitsi mulla on vielä viikon päästä kesäuusinnat joihin yritän tässä lukea :--) Päättärit meni tosi jees, kävin tsiigaa meijän lukion lakkiaiset (oli vähän lame verrattuna mun vanhaan kouluun) ja hain todistuksen. Kahen aikaan lähettiin ekoihin ylppäreihin, josta jatkettiin myöhemmin vielä seuraaviin kekkereihin. Jotenkin musta lakkiaiset on niin siistit juhlat, vähän alko hirvittää kyllä se vuos, kun mun kaverit niiaa siellä yleisölle, kun ne hakee niiden lakit rehtorilta ja mä istun muiden vaihtareiden kanssa yleisössä...
Illalla jatkettiin kavereiden kanssa ulos, oli paljon rauhallisemmat päättärit, kun ei itse valmistunut mistään ja löysinki itteni vielä lauantain puolella kotoa jo.

Ajattelin iskee tähän väliin vähän kuvia. Mulla on hirvee into nyt blogata, kun on aikaa ja päivittää instagrammia, mut mua ärsyttää, kun en saa ikinä muokattuu mun kuvista sellasia, kun haluisin :-( Saatan muokkaa yhtä kuvaa monta päivää eri ohjelmilla ja filttereillä ja sit poistan sen heti instagramista, kun se alkaa ahdistaa... Kertokaa joku mulle hyviä sovelluksia kuvienmuokkaamiseen PLIIS!!! (Kaikki vsco camit ja piclabit on testattu...)

1. AH rakastan mennä junalla sellasii lyhyitä pk-seudun sisäsii matkoja 2. vikojen viikkojen kouluruokiin oli panostettu ;-) 3. vähä kesäfiilistelyy lempparitytön kanssa 4. ihana lähikukkakauppa ja noi kukkaset



1. koeviikon jälkeen piti vähän löysäillä 2. koeviikon fiiliksii 3. opiskelumaisemat rannassa 4. ja meijän eväät (joista mun on toi mangovauvanruoka ja jugurtti :-D)



1. koulun lakkiaisii 2. serkun lakkiaisii 3. art 4. sélfie

Eilen nukuin pitkään kun se kerrankin oli sallittuu ja iltapäivällä käytiin kaverinkaa vaeltelemassa keskustassa ostamatta mitään :-D Oltais haluttu frozen youghurt, mut se jogo jätskipaikka olikin hävinnyt jonnekki eikä löydetty mitään muuta :-( Päädyttiin syömään jätskit leffateatterin aulan sohvilla, kun ulkona alko sataa ja meijän planit ulkona chillailusta meni pieleen. Tänään olin duunissa siivoomassa mun isovanhemmilla ja menin kirjastoon opiskelemaan. Toi sää on ihan kauhee, menee iha fiilis, kun ei viittis tonne sateeseenkaa lähtee hihhuloimaan. 
Ja ainiin meen ens viikolla ottaa pitkästä aikaan ripsienpidennykset <3 lovelove helpottaa elämää niin paljon !!

Palataan pian ! <3

-Anniina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti