sunnuntai 24. toukokuuta 2015

JE SUIS ICI CE SOIR

Moikka!

Hirveen kauan taas kulunut edellisestä postauksesta ja paljon on tän hiljaiselon aikana tapahtunutkin!

On ollut kauhee stressi koeviikosta, vielä muutaman kokeen jaksaa ja sit lomille!! Melkeen haluisin istua vielä yhden jakson koulussa ihan vaan siks, ettei kesä tulis niin nopeesti, koska en oo henkisesti valmistautunut ja pelkään, että se on ohi ihan hujauksessa ja kohta mä seisonkin Helsinki-Vantaalla passi kourassa odottamassa boardingia. 

Pari viikkoa sitten oli YFU valmennus josta ajattelin tehä tiistaina ihan oman postauksen.
(Stay tuned!!)

 Seikkailin lauantai aamuna semi extermpore Kauklahteen lumenen tehtaalle varastontyhjennysmyynteihin, jossa tein vähän tuhoja mun kirppisrahoilla...(siitäkin mahdollisesti tulossa matskua myöhemmin...) Käytin lauantaina myös muutaman tunnin mun huoneen perinpohjaseen siivoukseen. Aijon laittaa muutamia huonekaluja myyntiin tori.fi, koska haaveissa olisi huoneen uudelleen sisustus, mutta ei nyt ajankohtanen, koska oon lähdössä pois. 


Oikeesti apua ihan kamalaa ku mulla on menny ohi tää kevät vaihe ku yhtäkkii kaikkialla on niin vihreetä ja vehreetä!! I love it! Ja tänä aikana oon homehtunu koulussa... Mut nyt on niin ihanaa istua puutarhassa lukee kokeisiin ja tehä muita jutskui ulkona! En oo vielä uskaltautunu ottaa aurinkoo, mut shortseilla lueskelin yks päivä pari tuntii auringossa niin kyllä siinä kuuma tuli! 


Ootan innolla ens viikonloppua, koska vihdoin loma (josta edelleen liian ristiriitaset fiilikset) ja lauantaina juhlitaan ylioppilaita! Meillä on tiedossa ainakin kahdet lakkiaiset joihin meen ens viikolla metsästämään jotai kivaa mekkoa, rukoilen et löydän jonku kivan ja budjettiystävällisen yksilön!!

Mutta joo long story short tässä vähän kuulumisia recently ja palataan tosiaan alkuviikosta, kun mulla on vapaapäivä ja ylimäärästä aikaa :-)

Ihanaa kevättä ja vikaa kouluviikkoa kaikille!!

-Anniina

P.S Otsikko on Ranskan euroviisubiisistä ja liittyy tähän postaukseen, täällä ollaan  ;-)  XD se oli niin ihana biisi ja tosi jotenki touching, harmi ettei muu eurooppa ollu samaa mieltä munkaa... :-( 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti