sunnuntai 3. toukokuuta 2015

GOOD VIBES

Moikka!

Mulla on ollut tosi jees viime päivät ja ihanaa kun aurinkokin on tullut takas (ainakin välillä)!
Vappu meni kivasti olosuhteisiin nähden, grillailtiin, chillailtiin ja paistettiin munkkeja (farssi) meillä yläasteen mimmiporukan kanssa. Perjantaina ruokakoomailin kotona ja meillä oli vieraita, lätkän MM-kisatkin alko (megafarssi). Lauantaina talven venaus palkittiin kun käytiin mummin ja äidin kanssa katsomassa Mamma Mia Svenska teaternissa. Oli ihan huikee show ja tosi menevä, vaikka mulla oli vähän ennakkoluuloja siitä, miten tollanen maailman luokan musikaali sovitettais Suomeen (ruotsalaiseen) teatteriin ja vielä ruotsin kielellä. Muutamat kohdat meni vähän ohi enkä tajunnu kaikkii läppiä ruotsiks, mutta onneksi tiesin juonen leffan perusteella niin oli helppo seurata! Musikaalin jälkeen mentiin syömään ja kierreltiin äidin kanssa vähän kauppoja. Speaking of mulla on kauhee kriisi, kun en löydä nykyään mistään mitään ostettavaa! Sinänsä ihan lompakkoystävällistä, mutta siis jos on tarve jollekkin jutulle ni en löydä! Oon viime kuukauden aikana käynyt varmaan viis kertaa keskustassa ettimässä kivoja housuja ja kenkiä löytämättä yhtään mitään!


!!!



Käytiin syömässä keskiviikkona Chicosissa kirkon piikkii kerhonohjaajien kanssa
(en suosittele ottaa caesarii kyseissä paikassa, ite en ainakaa fiilannu hirveesti)



äiti toi mulle turkista niiden hotellin minibaarista niin söpön cokistölkin!


Tänään oon ollut tosi tehokas! Oon niin rutinoitunu heräämään viikolla 4 päivänä viikossa ennen seittemää, niin viikonloppunakin on vaikee nukkua pitkään vaikka väsyttäiskin. Heräsin jo 9 jälkeen ja hoidin aamulla muutaman kouluhomman valmiiksi, siivosin mun huoneen ja pesin pyykkiä. Loppupäivän oon tehnyt muita koulujuttuja ja kaavaillu vähän lukusuunnitelmaa koeviikkoo (?!!joko taas) varten. Oon saanut hoidettuu niin paljon asioita tänään ja kävin pitkästä aikaa ulkona treenailemassa, kun mun salikortti loppu. Nyt ajattelin ottaa loppuillan ihan rennosti, kattoo ehkä suomen pelin ja saunoa :-)

Ajattelin ehkä tehdä sellasta inspiraatiopostausta lähiaikoina ja kesäkin tulee kohta apua! 

Ihanaa viikkoa kaikille!

-Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti