sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

20 FAKTAA

Otsikko puhuu puolestaan, 20 faktaa minusta tulossa tässä postauksessa! Yritin keksiä vähän erikoisempia juttuja ettei kaikki olis sellasii ihan obvious.
Enjoy <3 !

1. Oon vasenkätinen ja koulussa varsinkin tulee tosi usein "the struggle of lefties", kun kirjottaa kuulakärkikynällä muistiinpanoi. Muuten vasenkätisyys ei "haittaa" mun elämää yhtään. Enkä tajuu kun jotkut ajattelee, että vasenkätiset on "vääräkätisiä", koska ei olla "oikeakätisiä".

2. En osaa ikinä perustella mun kantaa uskottavasti. Varsinkaan jossain vakavammissa keskusteluissa vaikka politiikasta tai taloustilanteesta. Oon alkanut oikeesti miettii onkoha mulla joku IQ virhe...tai sit mulla on liian viisaita kavereita, haha.

3. Oon vanhin lapsi

4. Inspiroidun tosi helposti kaikesta mitä nään, koen, kuulen tai tunnen. Saan välillä ihan hulluja ideoita ja ajatuksia, joiden toteuttaminen onkin sitten astetta hankalampaa.

5. Mun tulevaisuudensuunnitelmat vaihtelee päivittäin. En oo ikinä ollut sellanen lapsi, joka ties jo pienenä "mikä siitä tulee isona".

6. Olin hakemassa 9. luokan jälkeen ammattikouluun opiskelemaan parturi-kampaajaksi, paineen alla vaihdoin viime hetkellä mun yhteishaku järjestystä ja päädyinkin semi kovatasoiseen lukioon.

7. Oon välillä tosi neuroottinen siivooja, mun mielestä siivominen on tosi terapeuttista

8. En oo ikinä matkustanut maantieteellisesti Euroopan ulkopuolelle, paitsi tehny parin päivän visiitin Pietarissa.

9. Haaveilen edelleen laulajan urasta, vaikka mua ei oo pahemmin hyvällä äänellä siunattukkaan.

10. Oon tullut viime vuosien aikana läheisemmäksi mun sukulaisten kanssa

11. yks mun life goaleista on käydä kaikissa ihanissa maissa ja kaupungeissa

12. Mun yläasteaikaan kuului fanaattinen Amerikka vaihe, joka lähti siitä, kun aloin lukemaan jenkkivaihtariblogeja, osasin USAn kansallislaulun ulkoa ja hamstrasin kaikkea stars and stripes kamaa, jouduin selittelemään koulussakin pariin otteeseen, että mitä ihmettä mä nään Amerikassa

13. Rakastan Suomea, luontoo, kulttuurii, ruokaa, jääkiekkoa, kaikkea, vaikka moni mun tuttu sanoo, että Suomi on paska maa ja, että he muuttaa heti mahdollisuuden tullen ulkomaille, mut Suomi on kuitenkin meidän isämaa ja uskon, että ens vuos tulee kasvattaa mun suomi arvostusta entisestään

14. En malta odottaa, että pääsen autokouluun. Viime aikoina mulla on ollu hirvee hype kaikista autojutuista ja ai että mä venaan et pääsen ite rattiin

15. Luen koulussa perus suomi ruotsi englanti lisäksi ranskaa ja espanjaa ja oon ajatellu mahdollisesti ottaa vielä italian :-D Venäjäkin houkuttais, mutta meidän koulussa ei valitettavasti oo sitä kurssitarjottimessa, niin en tiedä motivoisko se jos suorittais sen jossain muualla.

16. Rakastan laittaa ruokaa ja leipoo, uusien reseptejen kokeilu ja improvisointi on parasta!

17. Rakastan pyöräillä! Jos mun äiti lukis tän niin se varmaan repeis nauruun kun mun pyöränkäyttö on sellai pieni tabu meidän perheessä, mutta se on vaan niin helppoa lähteä ratsulla menemään sen kummemmin bussiaikatauluja kattomatta

18. Oon harjottanut about joulusta lähtien tällasta erilaisten ruokien maistelua ja niihin tottumista ihan tän vaihdonkin takia, kun oon aika nirso. Parsa, katkaravut, tonnikala, avokado ja juustot oli muun muassa sellasia ruokia joita ennen inhosin ja nykyään rakastan

19. Omistan enemmän sellasii "koti- ja mökkivaatteita", kuin ihan julkisesti käyttökelposii vaatekappaleita ja se on suurin syy mun ainaisiin vaatekriiseihin

20. Pukeutumisesta puheenollen mun tyyliä on tosi vaikee luokitella mitenkään, se vaihtelee niin paljon current moodin, ajankäytön ja vuodenajan mukaan. Koulussa tykkään käyttää "simple and comfy" käsitteen alla olevia vaatteita, välillä panostan enemmän välillä meen iha casual kamois. Vapaa-ajalla pyrin panostamaan ihan kunnolla asuun, asusteisiin ja hiuksiin.

- Anniina

*kaikki kuvat on mun omia eri ulkomaanmatkoilta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti