sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

LATELY

Moikka!
Jatkan opiskelun välttelyä ja päätin tulla kertomaan vähän kuulumisia. Viime aikoina oon tehny tosi paljon kaikkea, mut silti en mitään. Mun päivät on ihan tosi täynnä kaikkee, mut silti tuntuu et en oo tehny jotai tärkeetä tai silti saanu aikaseks jotai mitä piti (?!). Mut mulle kuuluu yleisesti ihan hyvää, vähän stressii pukkaa, koska niin vähän aikaa kesään (!!), niin vähän aikaa Suomessa ja niin paljon tekemistä. Sain vihdoin siivottua mun huoneen, vein vanhoja ja risoja vaatteita lumppukeräykseen ja loput ehjät uffiin. Sain ihan hyvin rahaa Kaapelilta, mutta lauantain kävijämäärä yleisesti oli aikamoinen pettymys, harmittaa vähän, et ei menty perjantaina myymään, koska sillon oli kuulemma ollu iha tajuttomasti porukkaa...Mutta joo long story short pääsin eroon tavarasta (jota jäi kyllä vielä odottamaan uusia kirppiksiä) ja sain cash money. Mun äiti ja veljet lähti isovanhempien kans viikoks Turkkiin (oon ehkä vähän katkera) ja nyt ollaan isipapan kanssa kahestaan tämä viikko. Ihan sairaan chilliä :-D (ja koko yläkerta on nyt mun hallussa)!


käytiin mummin ja äipän kans kattoo vähän aikaa sitten Sibelius näyttely Ateneumissa, en ite oikee syttyny, mut sellai rakennettu äänieristetty boksi, jonka sisää pysty mennä fiilistelee Finlandiaa oli cool

vähän throwbackii Saran synttäreille

koeviikkoselfiee kielitasotestin jälkeen (joka meni kuulemma ihan hyvin! yes!)

löysin maailman söpöimpii minibanaanei lidlistä 



rakastan kun aurinko paistaa ni mun huone on ihan tosi kirkas, mut sitä on sairaan vaikee saada kameralle tallennettuu hyvin :-D!

"Kesän" ekat mansikat !!

...ja ulkojätskit !!


Pääsiäisen extemporee dinneri lähiravintolassa

Tällasta tänään! Yritän alkaa kuvailee enemmän (ja kameralla) et sais tännekin vähän eloo :-)
Hyvää alkavaa viikkoo, koittakaa selvitä maanantaista! 

-Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti