lauantai 22. elokuuta 2015

KIIRE

Salut!

Mun elämä on tällä hetkellä oikeesti melkeen minuuttiaikataulutettua. Kaiken härdellin ja asioiden hoitamisen lomassa yritän nähdä kavereita ja ottaa aikaa myös itelleni. Main läksiäiset siirtyi sittenkin sunnuntaille, mutta lauantaina (tänään) hyvästelin jo muutamia läheisiä sukulaisia. Arvasin, että jostain se ahdistus hiipii. Koko ajan vähän paha olo, kun juttelee ihmisen kanssa, kenet joutuu hyvästelemään kohta vuodeksi. Mut sit välillä tulee tosi hyvä fiilis, et tekis mieli jo mennä. Jouduin hyvästelemään myös ihanan Pihlan, kehen tutustuin vasta tänä kesänä, mutta josta tuli nopeasti tosi tärkeä ja ihana ystävä. Niin kiitollinen tästä tytöstä <3 Pihla asuu Italiassa ja lähtee huomenna takaisin kotiin. Huomiseksi tiedossa ruokien viimeistelyä läksiäisiin ja brunssi parhaiden tyttöjen kanssa! Iltapäivällä läksiäiset ja illalla pakkauskriisi. Maanantaina ja tiistaina juoksen todennäköisesti ympäri kaupunkia ja kotia hoitamassa viime hetken juttuja.


Oon ehtinyt tehdä vaikka mitä juttuja ja harmittaa, että ei oo oikein aikaa tehdä mitään kesän kooste postausta.


Iskän synttärikakku à la minä.


Yksi mun summer bucket listin jutuista oli Stadikan torni, jossa käytiin mun hyvän ystävän kanssa. Oli ihan sika siistii!



Ehdin kokeeseen lukemisen lomassa pyörähtämässä kavereiden kanssa Taiteiden yössä. Helsinki oli täynä hyväntuulisia ihmisiä ja kaikilla näytti olevan hauskaa! Love it


Tän illan family dinnerillä bongattiin kuumailmapallo. Äiti sano, et kun täytän 18 voidaan mennä tollaselle kuumailmapalloajelulle ;-)

Sieltä se keskiviikkoaamu lähestyy uhkaavasti, kolme ohjelmantäyteistä päivää edessä ja sit menox!

Siis pakkaus on mulle yksi todella suuri ongelma. En osaa päättää mitä tarviin ja mitä en.
 Mitä voin ostaa paikan päältä ja mitä kannattaa ehdottomasti ottaa mukaan? Mitä jos en löydä talvitakkia Ranskasta? Mitä jos unohdan jotain? Millaseen kuntoon jätän mun huoneen? Mitä koruja otan? Entä kenkiä? Pärjäänkö kaksilla farkuilla? (En omista at the moment enempää kylläkään XD) Kuinka paljon tarvitsen ranskan kieleen liittyviä juttuja? Otanko voìlan? Tarvitsenko erillistä matkasanakirjaa? Ostanko uuden puhelimen vai kannettavan? Tarvitsenko kahdet urheilukengät?
Entä vesipullon? 

Niin paljon kysymyksiä, niin paljon päänvaivaa. Jos mä tästä rulianssista selviin, niin oon kyllä niin valmis lähtemään.

-Anniina

PS. Kaks postausta päivässä, huhhuh oon alkanut panostamaan ;-) 
nyt nukkumaan öitä!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti