maanantai 23. toukokuuta 2016

Ma France

Bonjour!
Mun vaihtovuosi etenee jo kovaa vauhtia kohti loppuaan, niin ajattelin nyt aloittaa tälläisen Ranska-sarjan nimeltä: "Mun Ranska" = "Ma France". Lähes 9 kuukautta täällä patonkien luvatussa maassa viettäneenä uskon tietäväni edes vähän mistä puhun ja ajattelin tähän samaan syssyyn iskeä tällaista vaihtari-perspektiiviä. Kun mä ite olin lähdössä vaihtoon kulutin monia tunteja selaillen erilaisia vaihtariblogeja, joten toivon, et mun blogi ajais saman asian jollekkin toiselle rohkeelle, joka on lähdössä myös kokeilemaan siipiään vaihtarina.
Oon tosiaan jo kirjoittanut yhden tällaisen teema-postauksen koulusta, mutta voisin julkasta sen uudelleen vähän päivitettynä!
Pian ensimmäistä postausta aiheesta "koulu". 


À bientôt!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti